diumenge, 24 de juliol del 2016

Finalista al Golden Turtle '10

Crec que era al febrer que hem varem demanar els raws de quatre fotografies presentades i al març  vaig rebre el correu on hem comunicaven que era finalista i res més... Per tant fins practicament avui no he pogut saber del cert, tot i que sospitava que era aquesta fotografia la selecionada.

Finalment, ha sortit la galeria de premiats al concurs Golden Turtle 10 de Rússia, on tinc una fotografia Specially Commended Picture en la categoria Art of the Nature.

Estic content perque és una categoria que ultimament hem motiva més que cap altre doncs és on pots expressar la teva visió més personal i única.

És una fotografia que vaig fer l'any passat quan vaig visitar Rio Tinto a Huelva, on en un diminut diposit de fang que va quedar entre un parell de pedres del riu i que a l'anar-se secant amb els seus colors i les esquerdes formades vaig poder interpretar una cara abstracta.



Especial il.lusió he fam veure el meu nom entre tants il.lustres fotografs espanyols, doncs sempre son un exemple per apendre i per inspirar-te, alguns dels quals els conec de trovar-los al "peu del canó" fent fotografia i/o compartir xerrades amb ells, des d'aqui donar la meva enhorabona a tots ells.


4 comentaris: