dissabte, 19 de gener del 2013

ZENsations

A vegades, molt poques vegades, podem gaudir d'una sessió fotogràfica on les llums o qualsevol altre espectacle que la natura ens ofereix amb tota la seva esplendositat. I menys són, encara les que pots gaudir en companyia d'una "tropa" de magnifics fotografs.

Com ja vaig explicar l'entrada anterior, el dia abans el whatsapp treia fum, entre coordinar la sortida i demés missatges irreproduibles... La sortida, al menys seria entretinguda.

Amb el temps he anat revisant les fotografies que vaig endur-me'n, i la veritat que l'espectacle el vàrem disfrutar al final de la sessió, pero m'he adonat que on vaig fruïr més va ser a l'inici, on les boires anaven i venien sobre els turons que teniem abaix del cingle, la llum era més freda i els contrastos més evidents.



Actualment, encara estic disfrutant d'aquella sessió, tot processant fotografies que m'agraden, que són diferents al que estic acostumat a fer. 

Cada cop m'agrada més les fotos d'interior, de muntanya, de boscos...


11 comentaris:

  1. Molt guapa Esteve, quina suavitat, m'agrada.
    Per cert jo en tinc una de molt semblant,jaja.
    Tindries que fer una neteja del sensor
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira que he repassat el tema de les taques... Creia que era el monitor que estava brut... Gràcies per comentar-m'ho

      Elimina
  2. Una passada de foto. L'efecte seda a la boira és espectacular.

    ResponElimina
  3. Bonica foto Esteve! Les boires enganxades a terra son espectaculars i has captat un bon moment.
    Un saludo,
    Fran :-)

    ResponElimina
  4. esplèndida! Aquestes carícies de boira son espectaculars! Bon treball Esteve!

    ResponElimina
  5. HOLA ESTEVE

    ES MOLT BONA... LA VOSTRA COLLA ESTA OBSTINADA EN FOTOGRAFIES DE SORTIDES DE SOL A LA PLATJA... AMB LO BONIC QUE ES LA MONTANYA

    ET CONVIDO A PASAR PER ELS MEUS "INTERIORS"...COM TU DIUS

    SALUT
    JOAN

    ResponElimina
  6. molt ben captades aquestes boires, vàres treure petroli de la sortida!!! salutacions

    ResponElimina
  7. Molt maca Esteve.Aquetes boires son tot un espectacle i sempre vols més.
    Ja veig pel capçal que el Pedra t'ha atrapat :)
    Salut.

    ResponElimina
  8. HOLA ESTEVE

    POTS VEURA I CRITICAR EL MEU PUNT DE VISTA DEL "ANTICICLO" DESDE CABRERA

    SALUT
    JOAN

    ResponElimina