dijous, 27 de gener del 2011

Vigilància

Els que fan fotografia nocturna, sobretot per la zona del sud d' Espanya sempre comenten que moltes vegades han rebut la visita de la Guàrdia Civil...

Fa dies que no surto a fer una bona sessió de matinada... quan gaudeixo més veient les llums com passen de fredes a càlides i surt el sol donant la benvinguda al nou dia. Avui m' he fet un forat la feina per poder fer una mini sortida per inspeccionar una nova localització molt a prop i que esta una mica amagada, doncs he passat un munt de vegades per allí i no la sabia.

He arribat amb el cotxe per un passeig i l' he deixat aparcat en un lloc que no molestes si algú volia passar. A l' agafar la bossa, la tenía oberta i m' ha caigut tot a terra, càmera, filtres, objectius... I era tot fosc. Un cop recollit i comprovat desperfectes... tot correcte. Ufffffsssss! Jo ja suava!
En seguida he trobat la roca que buscava i he començat a fer diferents enquadraments a 1600 iso per anar més ràpid doncs encara era ben fosc i no buscava una foto exposició. I les pulsacions encara les tenía a mil per la caiguda de la càmera. De cop veig les llums de la policia que es para i inspecciona el meu cotxe... jo deixo la càmera allí mateix i vaig cap el cotxe, uns 250 metres. Eren el Mossos... els explico que estic fent, i hem recomana aparcar al aparcament que hi ha sobre del passeig. Glups! No recordava que hi havia un aparcament.

Torno cap la localització i continuo fent diferents enquadraments... no han passat ni cinc minuts que torno a veure les llums de la policia... com ja tenía l'enquadrament escollit i les llums no valien res, he recollit i m' he dirigit cap el cotxe. Aquest cop era la Policia Municipal, però estava inspeccionant amb una llanterna doncs del cotxe a traves del vidre, jo des de lluny he accionat el comandament a distància i s'ha espantat. Un cop allí m' ha dit el mateix que els Mosso i jo li he dit que tenía raó i cap a la feina.

Vaja que mai m' havia passat fins ara...  Mal dia, la càmera a terra, Mossos, policia municipal... A vere que més passa avui!




2 comentaris: