dimarts, 11 de gener del 2011

Companyia...

La platja de Sant Pere Pescador, per els que no la coneguin es inmensa, però sempre m' ha costat trobar elements fotogràfics, sobretot per primers plans. L' estiu passat tot passejant amb bicicleta per un camí paral.lel a la platja vaig fixar-me en una passarel.la de fusta per als "guiris" dels càmpings.
L' endemà, molt d' hora vaig anar per fer una sortida de sol, no hi havia ningú. La sorra, després d'una tramontana suau, estava sense gaires petjades... Vaig clavar el tres peus, poso la càmera, enquadrament i clic de prova.

Mentrestant darrera meu a uns 5 metres ja m' observava un gos enorme, un mastí espanyol blanc, que devia "ser" del càmping. Al fons es divisava el tractor que fa la neteja diària de la platja i s' acostava cap a mi. Clic, clic... la "cosa" promet.
De sobte, un "guiri", s' acosta cap a mi, la seva trajectòria segueix un línia per davant de la càmera i penso que s' adonarà que estic fent fotos i no passarà per davant. Dit i fet, passa per davant meu i diposita la seva tovallola a un dos metres i es posa a fer exercicis gimnàstics molt "antiquats", quasi ridículs. Però a més a més, el tractor estava perillosament a la zona d' influència de la fotografia, clic, clic, clic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada